Pages

Friday, August 22, 2008

Larian Merdeka 2008



7 km beb! nok mujur ako layak kategori vet. kalu dok mapuhhh 10km...tersadai madai kat mana tah...tapi beb! kepuasannnnnNNNNNN amat ketara lah lam jiwa ako nih...walaupun hanya sijil je ako peroleh tp tak semahal kepuasanNNNN.. best best best.... nak2 plak pg 2 sempat bertempel ngan ac ...tp tak setanding kepuasanNNN yang ako dpt ari tu....

t'shirt bapok cantik nye..

Friday, August 1, 2008

KL Towerthon


















Terkesima ako juara.....tak penah2 mengimpikan sesuatu yang sebegini....tapi alhamdulillah nak jadi rezeki....malu nak lompat2 senyum je laaa. Paling seronok geng pompuan ako sumer dapat adiah...wauuuu best nyer....hilang penat ..tak rugi laa buang peluh setempayan hari tu..balik keras labu betih mak aiiiiii..urut la sendiri asal malam je bertepek minyak panasssssssshhhhh. Korang jangan la kata ako ni tererrrrrrr sebenarnyer dak pun..gini dsebabkan kitarang 7 orang je yg masuk kategori media tu pas tu 2 orang terpele'ok dr awal lg, maka tinggal la lima jadi adiah sampai 5 je...ahaks sumer laa dapat kakakkakak...masa 2 jam pun still dapat adiah lagi...sungguh sungguh sungguh.....lu pk la sendiri

Thursday, July 24, 2008

terjun

video

Reaksi, takut, seram, gayat atau pelbagai perasaan timbul apabila berdepan dengan suasana ini. Tak terkecuali aku...semua perasaan ada, tapi aku gagahkan  juga dek kerana aku inginkan pengalaman.

Zaman persekolahan (sekolah rendah), aku biasa melakukan aksi ini di sungai kerana memang kehidupan aku sebegitu. Setiap hari mak aku akan ke sungai ketika musim kemarau untuk mandi dan membawa pulang air..ketika inilah aku akan terjun dari tebing ke sungai, cuma perbezaannya, disini air terjun dan banyak batu.

Perasaan sewaktu kecil dan dewasa juga tidak sama.